مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
شرایط ثبت نام تیزهوشان 97-98
شرط اولیه داشتن تابعیت ایرانی است.(البته در شرایط خاصی امکان ثبت نام برای دانش آموزان غیر ایرانی نیز وجود دارد). از شرایط مدارس نمونه و تیزهوشان نیز کسب نمودن حداقل معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم می باشد.
 زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98
مدارس تیزهوشان که در واقع همان مدارس سمپاد یا استعدادهای درخشان معروف است، زیر نظر مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره می شود. که به دلایل متنوعی از جمله بالا بودن سطح کیفیت آموزشی این مدارس و مهیا نمودن شناخت نبوغ و استعداد تیزهوشان ایجاد حس رقابت و تلاش در جهت بالا بردن معلومات در دانش آموزان این مدارس حائز اهمیت می باشد.و به همین دلیل خانواده هایی که توانایی خاصی را در فرزندان خود دریافته اند، تمایل دارند که فرزندان خود را در مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند. تا به این وسیله تلاشی در جهت پیشرفت تحصیلی آنها فراهم کرده باشند.
جهت ورود به این مدارس هر ساله در دو سطح ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون ورودی برگزار می شد و دانش آموزانی که استعداد تحصیلی و تحلیلی بیشتری در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان داشتند پذیرفته می شدند. اما در اواخر سال 96 مرکز پرورش استعدادهای درخشان اعلام نموده است که برای کاهش استرس در بین دانش آموزان پایه ششم به هفتم آزمون حذف شده است و فقط آزمون برای دانش آموزان مقطع نهم به دهم در سال 97-98 برگزار می شود. ضمنا آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان سال 97-98 ادغام شده و فقط یک بار آزمون برگزار می شود. بر حسب نمره اکتسابی آزمون دانش آموزان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشخص خواهند شد.
زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 هر سال در اواخر بهمن ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی و در دو مرحله شروع شده که مرحله اول ثبت نام پر نمودن فرم درخواست ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی هر داوطلب و مرحله بعد واریز وجه ثبت نام با خرید یک کارت اعتباری در سامانه azmoon medu.ir می باشد. امسال نیز با اعلام دفترچه ثبت نام ، مرحله اول ثبت نام شروع خواهد شد. انتظار می رود در اسفند ماه ثبت نام تیزهوشان 97-98 انجام گیرد. به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه آزمون برگزار خواهد شد و نتایج آزمون تیزهوشان طبق روال هر سال در تیر ماه خواهد بود.
سوالات و منابع آزمون تیزهوشان 97
از آنجا که آزمون تیزهوشان 97-98 در پایه ششم به هفتم برگزار نمی شود. آزمون سال 97-98 فقط برای پایه نهم به دهم بوده و منابع آزمون از کتابهای درسی قرآن، اجتماعی، زبان انگلیسی، ریاضی و علوم خواهد بود.سوالات چهار گزینه ای و با اعمال نمره منفی می باشد. سوالات آزمون استعداد تحصیلی شامل 75 تست با تایم 85 دقیقه و سوالات استعداد تحلیلی 15 سوال با تایم 15 دقیقه می باشد. 80% سوالات استعداد تحصیلی و 20% باقیمانده استعداد تحلیلی دانش آموز سنجیده می شود.
مشاوره تحصیلی درخت دانش
 جهت دریافت اطلاعات کامل راجع به ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سال 97، انجام ثبت نام، منابع کمک آموزشی نهم برای هر داوطلب به نسبت نقاط قوت و ضعف درسی دانش آموز، زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی، ، روشهای تست زنی با مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کدگیری از سراسر ایران از تلفن ثابت منزل تماس گرفته وچراغ پیشرفت تحصیلی خود را با مشاوره و راهنمایی های مشاوران مجرب درخت دانش روشن کنید.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی