مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


بهترین منابع کنکور سراسری 98 کدامند؟

کسب رتبه برتر مرهون سه فاکتور اساسی، تلاش و پشتکار، منابع خوب و برنامه ریزی است. که در این مقاله میخواهیم فاکتور دوم یعنی بهترین منابع کنکور سراسری 98 را خدمت شما بیشتر توضیح بدهیم.

تعدد منابع، انتشارات و موسسات مختلف باعث شده است که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای انتخاب منبع مناسب برای کنکور دچار سردرگمی و اشتباه شوند. عدم انتخاب منابع مناسب کنکوری به هر دلیلی، راه به ناکجا آباد است. چون باعث از دست رفتن انگیزه، انرژی و توان دانش آموزان و داوطلبان کنکور می شود. و از همه مهمتر باعث اتلاف زمان (که مهمترین رکن کسب رتبه برتر است) می شود.

اکنون میخواهیم با توجه به توضیحات ارائه شده بهترین منابع کنکور 98 بهترین منابع را خدمت شما معرفی کنیم. هر چند که اعتقاد داریم معرفی منابع خوب کنکور با توجه به اهمیت کنکور در کسب موفقیت و مسیر زندگی دانش آموزان و داوطلبان دارای اهمیت بسیار زیاد است و با مختصر توضیحاتی نمیتوان به نتیجه کافی رسید. ولی این اولین مقاله در این مورد است و در ادامه سایر مقالات دیگر به ادامه این مبحث خواهیم پرداخت.

بهترین منابع ریاضی کنکور 98

بهترین منابع زیست شناسی کنکور 98

بهترین منابع شیمی کنکور 98

بهترین منابع فیزیک کنکور 98

بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98

بهترین منابع زبان کنکور 98

 

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 چگونه است؟

متاسفانه عدم آگاهی کامل خانواده ها و دانش آموزان و گاها تقلیدهای دور از فکر کردن باعث میشود که داوطلبان کنکور 98 در مهمترین و سرنوشت ساز ترین سال زندگیشان راه را به اشتباه و به خطا بروند و تحت تاثیر این اشتباه به کلی باعث تغییر و دگرگونی زندگیشان شوند. کنکور 98 مهمترین و سرنوشت سازترین مقطع زندگی یک دانش آموز است. به جرات میتوان گفت شخصیت کاری و زندگی دانش آموزان در زندگی آینده به کنکور گره خورده است. جاده دو طرف عبور و عدم عبور از سد کنکور بسیار متفاوت از هم دیگراست. بنابراین تاکید ویژه ما این است که حتما با چشم باز و با آگاهی کامل منبع کنکورتان را انتخاب کنید.

بهترین دانشگاه بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 97-98 کدام است؟

کنکور، بی کنکور اصطلاحی است که در واقع در سالهای اخیر به گوش تمامی دوستان رسیده و خیلی از متقاضیان ورود به دانشگاه را به خود اختصاص داده است، در لینک های رنگی زیر می توانید لیست رشته های بدون کنکور و شرایط ثبت نام بدون کنکور 97 را مشاهده نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97 نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97 نیمسال دوم

مشاوره تحصیلی کنکور 98 درخت دانش

در این سلسله مقالات میخوایم با دلیل و استناد به دلایل موجه به معرفی این منبع برای کنکور 98 بپردازیم. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام قدیم و نظام جدید میتواند جهت مشاوره تخصصی و معرفی بهترین منابع کنکور 98 با ما در ارتباط باشند.

برنامه ریزی درسی کنکور 98 و انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برای دسترسی بهتر داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 98 به منابع کنکور 98 بهترین منابع را برای شما معرفی و ارسال می نماید. برای ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش و معرفی کتاب و منابع کنکور 88 می توانید با شماره 9099072943 در ارتباط باشید.

 

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • nastaran hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی