مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


معرفی سایت saja.medu.ir

در این تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 که دانش آموزان دارای شرایط ثبت نام مدارس شاهد در پایه های مختلف اول ابتدایی – اول متوسطه

اول ( پایه ی هفتم – اول متوسطه دوم پایه دهم ) و میان پایه در سایت

ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را انجام می دهند سامانه سجا به آدرس: 

saja.medu.ir

ورود به سامانه سجا 98

نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سایت saja.medu.ir

برای پیش ثبت نام مدارس شاهد باید از طریق ورود به سامانه سجا عمل نمود . برای این کار دانش آموزان می بایست ابتدا مبلغ 22 هزار تومان را پرداخت نمایند . سپس با درج کردن مشخصات فردی یعنی با وارد کردن شماره ملی خود زمانی که موفق به ورود سامانه سجا شدند تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد را می توانند از طریق سایت سجا انجام دهند .

شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سایت 

saja.medu.ir

از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98 می توان از شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 که در سایت سجا لینکش بارگذاری خواهد شد مطلع گردید .که در زیر شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 و شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 98 و شرایط امتیاز بندی دانش آموزان با الویت ایثارگری و یا سایر الویت ها را مشاهده می نمائید .  داوطلبان می بایست برای این که مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 را انجام دهند ابتدا از طریق سلیت سجا نیمه دوم اردیبهشت 98 اقدام نمایند . لازم به ذکر است زمان ثبت نام مدارس شاهد 98  نیز نیمه اول خرداد 98 می باشد .

آیا به جز سایت سجا سایتی دیگر برای ثبت نام مدارس شاهد 98 داریم؟

خیر شما در سال 98 دیگر قادر نخواهید بود در سایت دیگری به غیر از سایت سجا ثبت نام مدارس شاهد 98 را انجام دهید،  داوطلبان باید پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه اول ابتدایی ویا هفتم و دهم خود را از طریق سایت سجا انجام دهند، پیش ثبت نام مدارس شاهد دیگر به صورت حضوری در مدارس انجام نخواهد شد.

saja . medu . ir مشاوره ورود به سامانه سجا

برای انجام ثبت نام بر اساس امتیازبندی نقش مشاور در ورود به سامانه سجا 98 خیلی اهمیت دارد چون امکان ویرایش و همچنین درج امتیاز در قبولی در مدارس شاهد 98 حائز اهمیت است از این رو مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با پیش ثبت نام مدارس شاهد در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  • ۹۷/۰۹/۰۴
  • nastaran hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی