مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره تحصیلی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

چند سالی است که سخن از حذف کنکور به میان آمده است و هر ساله بر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  رشته های تحصیلی را بدون کنکور ارائه می دهند افزوده خواهد شد، در همین راستا دانشگاه آزاد 95 درصد از رشته های تحصیلی که از طریق آزمون پذیرش دارند را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و بر اساس سوابق تحصیلی و شرط معدل اقدام به پذیرش دانشجو می نماید که در این مقاله سعی بر معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد داریم.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته‌ای متشکل از گرایش‌های متعدد مهندسی و علوم پزشکی است که به دنبال ایجاد ارتباط منطقی بین علوم مهندسی و دانش پزشکی می‌باشد، ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور یکی از پرطرفدارترین رشته های بدون آزمون دانشگاه ازاد وبه دلیل متقاضیان زیاد این رشته شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور در قبولی مهندسی پزشکی بدون کنکور بسیار تاثیر گذار است.

ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای ثبت نام رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور ابتدا باید وارد سایت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شد و از شرایط ورود به رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون اطلاع داشت، برای اطلاع از شرایطو نحوه ثبت نام می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد بدون کنکور در دوره های کاردانی ناپیوسته و به احتمال زیاد تا سالهای دیگر در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته دامپزشکی دانشجو می پذیرد. پذیرش بدون کنکور دامپزشکی یکی از رشته های قابل توجه و همچنین با بازار کار خوب نسبت به بقیه رشته ها می باشد در نتیجه قبولی در رشته دامپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی با توجه به معدل های بالای داوطلبان از اهمیت فراوانی برخوردار است. به دلیل اینکه فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی، از نظر ظرفیت های شغلی موجود در بازار به حالت اشباع نرسیده است، به متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پیشنهاد می شود.

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور از بهمن سال 96 در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار گرفت و تحصیل متقاضیان این رشته را راحت تر کرد؛ به طوری که دیگر نیازی به کنکور دادن نیست و داوطلبان بدون کنکور رشته میکروبیولوژی که علاقه خیلی زیادی به کارهای آزمایشگاهی و کار های تحقیقاتی دارند میتوانند بدون آزمون وارد دانشگاه شوند. رشته میکروبیولوژی دارای بازارکار پویایی است؛ به سه دسته پزشکی، غذایی و صنعتی تقسیم می شود.

رشته زیست شناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته زیست‌شناسی بدون کنکور از علوم طبیعی و دانش مربوط به کاوش درباره جانداران است، دانش زیست شناسی  به بررسی ویژگی‌ها و رفتار سازواره‌ها، چگونگی پیدایش گونه‌ها و افراد و نیز به بررسی تعامل جانداران با یکدیگر و محیط پیرامونشان می‌پردازد، رشته زیست شناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارائه می شود و در گرایش های:

  •  زیست شناسی سلولی و مولکولی بدون کنکور
  • زیست شناسی دریا
  • زیست شناسی جانوری
  • زیست شناسی گیاهی و زیست فناوری ارائه می شود.

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته حقوق بدون کنکور آزاد یکی از رشته های پرطرفدارعلوم انسانی و جز لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد توانایی های فردی لازم برای یک دانشجوی حقوق عبارتند از جسارت، قدرت استدلال، خلاقیت ذهنی و فن بیان خوب می باشد،رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارائه می شود و با توجه به اینکه دانشگاه های معدودی بدون کنکور حقوق را ارائه می دهند لذا شرط معدل برای قبولی در رشته حقوق بدون کنکور بسیار با اهمیت می باشد.

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته روانشناسی بدون کنکور یکی از رشته های علوم انسانی می باشد. این رشته دارای چندین گرایش روان شناسی عمومی ، بالینی و صنعتی و سازمانی و ….می باشد. برای یک روان شناس خوب شدن افراد باید توانایی هایی مانند انعطاف پذیر، توانایی تغییر در شرایط مختلف، شناخت محیط، هوش بالا، قدرت تمرکز برای شناخت ظرافت های موجود در جامعه، صبر و … را داشته باشند.

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد با توجه به بالا بودن متقاضیان این رشته و همچنین بازار کار بهتر نسبت به بقیه رشته ها معمولا در اولویت انتخاب افراد قرار دارد و به همین دلیل معدل برای قبولی باید بالا باشد.

رشته بازیگری بدون کنکور دانشگاه آزاد

جان بخشیدن به شخصیت ها با استفاده از کلمات و حرکات در فیلم،تئاتر، تلویزیون و رادیو از هنر یک بازیگر و راه ورود رشته بازیگری بدون کنکوردانشگاه آزاد است، متقاضیان رشته  بازیگری بدون کنکور آزاد تهران باید ضمن نداشتن بیماریهای قلبی،تنفسی و معلولیـت هـای حـاد جسـمی نیز نداشته باشـند و دارای سـلامت کامل بینایی، شنوایی و کلامی باشند در غیـر ایـن صـورت از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور یا Computer engineering دانشی است ترکیبی از: مهندسی برق، مهندسی الکترونیک و طراحی نرم افزار رشته مهندسی کامپیوتر ابتدا تحت عنوان رشته انفورماتیک زیر نظر دانشکده‌ ریاضی تدریس می‌شد. امروزه این رشته تحت عنوان مهندسی کامپیوتر زیر نظر دانشکده فنی و مهندسی در بسیاری از دانشگاه ها تدریس می شود.

شعار متخصصان رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور این است که: انسان باید بی اندیشد و ماشین باید کار کند.، لذا هدف نهایی رشته مهندسی کامپیوتر طراحی و ساخت اجزای سخت افزاری و نرم افزاری جهت کمک هرچه بیشتر به جامعه بشریت برای سهولت کارها می باشد.

رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

رشته مهندسی عمران بدون کنکور دانشگاه آزاد

مهندسی عمران بیانگر کاربرد علم در ایجاد و سازندگی و عمران است. یک مهندس عمران علاوه بر رعایت جنبه های فنی و اجرایی، باید اقتصادی عمل کند زیرا که اقتصادی بودن یک اصل در مهندسی عمران است. 

رشته مهندسی عمران بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته پذیرش می کند. در مقطع کاردانی ناپیوسته گرایش عمران- امور پیمانها نیز پذیرش می کند.

رشته مهندسی نفت بدون کنکور دانشگاه آزاد

مهندسی نفت (به انگلیسی: Petroleum engineering) کاربرد دانش، فناوری، ریاضیات و اقتصاد در فرایند اکتشاف، استخراج، برآورد مخزن و توسعهٔ نفت، گاز و سایر ترکیبات هیدروکربنی از مخازن زیرزمینی و انتقال آنها به پالایشگاه، صنایع پایین‌دستی و مصرف‌کننده‌است. شایان توجه است که پالایش نفت در حیطهٔ صنایع پایین‌دستی صنایع نفت و گاز بوده و در محدودهٔ مهندسی شیمی قرار می‌گیرد.

 رشته مهندسی نفت بدون کنکور دانشگاه آزاد با توجه به بالا بودن متقاضیان این رشته و همچنین بازار کار بهتر نسبت به بقیه رشته ها معمولا در اولویت انتخاب افراد قرار دارد.

رشته موسیقی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته موسیقی یا موزیک (به فرانسوی musique) که در فارسی به آن خُنیا هم گفته می‌شد، درون مایه اصلی تشکیل دهنده  صدا و سکوت است. عناصر اصلی تشکیل ‌دهندهٔ موسیقی شامل نواک یاهمان زیروبمی (تعیین‌کنندهٔ ملودی و هارمونی) و ریتم است.

رشته موسیقی بدون کنکور از رشته هایی است که علاقه مندان آن معمولا یا به صورت آکادمیک یا دوره های آموزشی که برگزار می شود به فعالیت در این رشته خواهند پرداخت اما همواره تحصیلات آکادمیک در هر رشته ای می تواند در پیشرفت اصولی افراد مفید باشد.

رشته گرافیک بدون کنکور دانشگاه آزاد

گرافیک از واژهٔ یونانی graphikos است و به معنای آنچه است که مربوط می‌شود به طرح زدن و طراحی و همه پدیده هایی که به شکل یک نشانه، علامت، نقشه، طراحی، کشیدن از روی یک چیز و به ویژه طراحی خطی یک پدیده را شامل می شود.

رشته گرافیک از گذشته دور و از پیدایش تمدن های اولیه تا دنیای مدرن امروز زبان نوشتاری انسان بوده است زمانی که انسان های اولیه با تصویرگری بر روی غارها پیام ها، احساسات و نیازهای خود را منتقل می کردند تا به انسان مدرن امروزی که آرم، لوگو و نشانه های خود را با استفاده از علم و هنر گرافیک بیان می کند.

رشته گرافیک بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی ناپیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می شود.

رشته موسیقی بدون کنکور

رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته و علوم اقتصاد (در انگلیسی Economics) شاخه ای از علوم اجتماعی می باشد که به تحلیل تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات می‌پردازد، کانون توجه دانش اقتصاد بر این است که عوامل اقتصادی چگونه رفتار و تعامل می‌کنند و اقتصادهای مختلف چگونه کار می‌کنند به زبان ساده تر رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد به این مسئله می پردازد که میزان منابعی که در اختیار داریم در چه زمینه ای توزیع و مصرف شود که که به تولید و صنعت حداکثر برسیم.

رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش می نماید.

 

رشته تربیت بدنی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته تربیت بدنی بدون کنکور یا Physical education یک رشته میان رشته ای می باشد که از علوم مختلف جهت تقویت جسم و روان انسان استفاده می کند، به این صورت که بخشی از این رشته را علوم مشتمل بر رشته پزشکی تشکیل می دهند به طوری که فارغ التحصیل رشته بدنی تا حد یک پزشک یار با جسم انسان آشنا می شود.

همچنین بخشی ازعلوم رشته پزشکی بر پایه علوم تربیتی است زیرا فارغ التحصیل این رشته به عنوان یک مربی باید بتواند با تنش و واکنش های ورزشکاران یا دانش آموزان به درستی مواجه شود و این تنش ها و واکنش ها را بشناسد و در نهایت بخش دیگری از علوم رشته تربیت بدنی شامل علوم ورزشی است یعنی به صورت عملی مهارت های لازم برای رشته های مختلف ورزشی را آموزش می بیند و توانایی لازم برای تحقیق در رشته های ورزشی را می آموزد.

رشته تربیت بدنی بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دارد.

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

تعداد زیادی از متقاضیان بدون کنکور علاقه مند به انتخاب رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشند، این رشته بدلیل اینکه در واقع کلید معمای مشکلات سازمان های هر جامعه می باشد از ارزش و اعتبار بالایی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برخوردار است. تامین نیازهای فنی، خدماتی، درمانی، تفریحی جامعه بدون مدیران لایق که بالاترین کارایی و بهره وری را داشته باشند، امکان پذیر نیست.

رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته حسابداری عبارت است از فرایند شناسایی، اندازه‌گیری و ثبت و گزارشگری اطلاعات اقتصادی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه به وسیله استفاده‌کنندگان آن اطلاعات. رشته حسابداری بدلیل اینکه موسسات و شرکت های خصوصی زیادی در حال تاسیس می باشند، از نظر بازار کار تعداد زیادی از متقاضیان بازار کار می توانند در این شرکت ها مشغول به کار شوند.

رشته حسابداری بدون کنکور در مقاطع متختلف از جمله لیسانس، فوق دیپلم، کارشناسی ارشد و حتی دکتری پذیرش انجام خواهد شد.

رشته کارگردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد

معرفی رشته کارگردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد: مسئول اصلی تهیه فیلم و برنامه های تلویزیونی و سینمایی است، با توجه با این رشته بازیگری و کارگردانی نقاط مشترک زیادی باهم دارند و در زمان تولید یک نمایش این دو در ارتباط تنگاتنگ باهم هستند. به همین خاطر این دوشاخه در یک رشته واحد گنجانده می شود در واقع بازیگر، یعنی کسی که با صداقت تمام به آنچه بر روی صحنه می گذرد ایمان داشته باشد و با تمام وجود نقش خود را بر روی صحنه تجربه کرده و در واقع بر روی صحنه زندگی کند.

  • کارگردانی تلویزیون در قدیم تنها مراقبت بود که وحدت نمایش حفظ شود اما امروزه کارگردان مسئولیت معنی آن را نیز برعهده دارد، کار هنری کارگردان را می توان به دو مرحله تقسیم کرد:
  • مرحله نظری و تحقیقاتی:شامل  تهیه و تدارک ومشتمل بر انتخاب متن، تجزیه و تحلیل آن و انتخاب بازیگر است.
  • مرحله عملی: کار عملی با بازیگران، یعنی فرآیند تمرین است.

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش در تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97، انتخاب رشته کنکور سراسری 98، اعلام نتایج کنکور سراسری، معرفی رشته های تحصیلی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، رشته های پزشکی بدون کنکور، رشته مترجمی زبان بدون کنکور، پیراپزشکی بدون کنکور، پرستاری بدون کنکور در انتخاب رشته در کنار شما خواهد بود.

برای ارتباط با مشاوران مجرب درخت دانش می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

 

 

شماره  تلگرام: شماره 09033806196 و آی دی sderakhtedanesh@ جهت دریافت لینک کانال

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش



  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • nastaran hosaini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی